Tein kokeeksi tämän saman Ruususen mansikkaisen kahvikakun täytekakkuna. Halkaisin kakun kahtia ja laitoin väliin mansikakerma-rahkaa, valkosuklaan paloja ja mansikoita. Kostutin kakun laimealla sitruunamehulla. Hyvää tuli näinkin täytekakkumaisena. Kannattaa kokeilla.

709619.jpg

Olen saanut haasteen Jennalta, KrisseltäTuli-tukalta ja Sokeriherkku-Katjalta ja nyt ehdin vihdoinkin vastaamaan niihin eli tässä siis 7 faktaa minusta:

1. Rakastan yrttejä. Hamstraan niitä kaupasta ja torilta. Täytän niillä pienen  jääkaappimme, tiskipöydän ja istuttelen pihalle ruukkuihin. Tällä hetkellä minulla taitaa olla kymmenisen erillaista yrttiä joita käyn hypistelemässä ja napsimassa aina kun menen ohi.

2. Olen perso makealle. Saatan jemmata suklaata kaapeihin ja syön niitä salaa muilta.

3. Nauran paljon. Jos minua hermostuttaa tai sählään jotenkin, alan nauramaan. Saatan nauraa myös väärällä hetkellä. kuten esimerkiksi kirkossa tai työ- tms haastattelussa. Aloin nauramaan hysteeristä naurua omissa kastajaisissani (minut kastettiin vasta ennen ripille menoa) silloin kun pappi ripsutteli vettä päähäni. Lopulta pappi ja koko kirkkoväkikin alkoi nauramaan. =)

4. Jos olisi mahdollista kulkisin aina kamera kourassa ja napsisin kuvia kiinnostavista asioista.

5. Unohtelen paljon asioita ja tavaroita mitä kummallisimpiin paikkoihin. Kadottelen kaikenlaista ja varsnikin kengät ovat aina kateissa.

6. Olen myöhässä joka paikasta.

7. Hamstraan tavaraa. En osaa heittää mitään pois ja säästän kaiken. Laatikot ja kaapit pursuavat siis kaikenlaista roinaa. =)

Jätän saman haasteen Pakkopullan Anjalle, Kulinaristin Jennylle, Merjalle ja Katariinalle =)