mansikka.gifMuutama nimimerkki on jo käynyt tutuksi, mutta en silti tiedä teistä juuri mitään. Kertokaa itsestänne jotain. Olisi kiva tietää oletteko perheellisiä vai sinkkuja?  Millaista ruokaa laitatte? Mikä on lempiruokanne entä herkkunne? Kokkailetteko yhdessä perheen kanssa, vai pysyykö soppakauha useimmiten vain sinun kädessäsi...?  

Aloitan vaikka kertomalla itsestäni hieman. =0)

Olen naimisissa oleva reilu kolmekymppinen kotiäiti pk-seudulta. Perheeseemme kuuluu mieheni lisäksi kolme pientä tytärtä. Esikoinen on 4 1/2v, kakkonen täyttää juuri 3v ja vauva on 7kk.

Ammatiltani olen parturi-kampaaja maskeeraaja. Tällä hetkellä olen kuitenkin hoitovapaalla ja olen kotona näillä näkymillä siihen asti kunnes nuorimmainen täyttää 3.

Pidän ruoanlaitosta ja leipomisesta, askartelusta, valokuvaamisesta, puutarhassa touhuamisesta  ja kaikesta mitä yleensä käsillä voi tehdä.

Kaikenlainen ruoka kiinnostaa. Innostun helposti uusista resepteistä ja mielestäni on hauska kokeilla uusia juttuja.  Lueskelen mielelläni keittokirjoja,  ja surffailen ruokasivuilla. Sovellan ja kehittelen paljon myös omia ruokia ja leivonnaisia itse. Välillä onnistuu ja joskus menee ihan metsään! Silloin kun jokin "juttu" onnistuu , tekisi mieli heti viedä sitä tarjottavaksi jollekkin ystävälle. Perustinkin tämän ruokablogin (Linnun innoittamana)jotta voisin jakaa omasta mielestäni hyviä ohjeita kaikille kiinnostuneille. Elän siinä toivossa että joku muukin uskaltautuu myös jakamaan omia hyviä ohjeitaan kokeiltavaksi! Muutaman ohjeen olenkin jo ilokseni saanut. Suuret kiitokset niistä! =o)

4 Tammikuuta 2009

Tänä päivänä, reilu kolme vuotta myöhemmin, olen edelleen täällä. Asuinpaikkakunta on muuttunut ja olen palannut työmaailmaan, mutta harrastukset ovat pysyneet. Ylläpidän blogia harrastusmielessä ja tämä on edelleen kivaa puuhaa. Ystäviäkin olen löytänyt tämän harrastuksen myötä. Lämmin kiitos teille että olette olemassa. :)

Reseptejä on kertynyt aikamoinen pino, mutta onpahan sitten aina tallessa hyviä ohjeita mistä valita tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Huomaan että olen myös kehittynyt itse paljon ruoanlaittajana näiden vuosien aikana ja vielä on paljon opittavaa. Ihanaa kun aina löytyy uusia ruoka aineksia ja ohjeita kokeiltavaksi.

Mahtavaa huomata kuinka paljon ruoanlaitto kiinnostaa eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä. Tämä blogimaailma on hyvä kanava jakaa hyviä ohjeita kaikille kiinnostuneille. Toivottavasti pystyn tarjoamaan teille lukijoille hyviä uusia ideoita tai vinkkejä omiin kokkauksiinne.

Nyt jätän kuitenkin sanan teille, kertokaa itsestänne, sana on vapaa, olkaapa hyvä...